..skärping Sandström, skärpning..

Jobbat som vanligt idag då, gjort ditten o datten o.s.v. som alltid.
Sen hem till Lit och gick en promenad med Ejan, hoppas du stannar i skövdeland ett tag till..för en dag så SKA jag komma ner o bo där jag med!! ;) Men tills det blir verklighet så får jag nöja mig med några visiter då och då!

Pojkarna kom till Lit också, det var roligt att träffa dom, var mkt längesen! Finaste, mest underbara pojkar som finns ♥

Men trots mina små bustroll så kändes nåt inte helt okej idag. Finns en person som påverkar mig mer än nån annan på denna jord men jag tror inte han är medveten om det. Är han glad så är jag glad, är han ledsen är jag ledsen, är han sur är jag sur. Säger han nåt så tar jag det till mig....men ibland så gör det lite ont..
Så på vägen hem spelade jag hög musik och fällde en tår. Sen får det vara bra med det.

Har iaf fått lite ledigt så nu har jag saker att se fram emot!


Kommentarer
Postat av: Eja

Härligt att få träffa dig lite! =) Alltid skoj att ha saker att se fram emot! Kommer bli en bra höst ska du se. =) Kram

2010-08-11 @ 17:31:54
URL: http://erikao.blogg.se/
Postat av: Anka Pärson

jajjemen, och jag ska komma ner o hälsa på er snart igen! :D

2010-08-11 @ 22:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0