sovit, dansat, gråtit

Uppdatera vad som hänt sen sist lr så då. Har varit helt slut o galet trött hela veckan. Sömnbrist från yranhelgen skulle jag tro. Så när man fick gå hem från jobbet i fredags var min plan för helgen att sova, sova och sova lite till. Började bra då jag typ sov till kl 11-12 nånting på lördag morgon, ska då också tilläggas att jag var i säng runt 21 tiden på fredag kväll. Iaf, klev upp där på lördan, åt frukost o duschade o sen hamnade jag visst i soffan där jag sov X antal timmar till. OMG sa jag till mig själv när jag vaknade och insåg vad klockan var. Tänkte att då är det väl snart dags att gå o lägga sig igen då.
Men icke, kom på andra tankar. Så det vart lite styrdäns på näset med OPe, Mave, Henke o Jenny. Lite folk var det där. Trivsamt ändå. Och ja, jag hade nog fan glömt hur man gör när man dansar men det gick på nåt vis ändå..Ope tyckte det gick sådär. Men en helt främmande människa sa iaf att jag var duktig så den komplimangen tänker jag leva på, haha...men sen var jag trött igen..
Så var vi framme vid idag (läs söndag). Jag ställde klockan, klev upp vid nio tiden och åkte sen iväg till Överammer helt själv för att säga hej då till farmor o farfars hus. Det är nu sålt, känns mkt märkligt. Huset är inte "vårat" längre. Men så blir det väl, farfar finns inte längre o farmor är på ålderdomshem och huset är ett renoveringsobjekt som heter duga. Fick också träffa på dom som köpt det, dom verkar ju trevliga, men det är fortfarande mkt märkligt att nån annan ska bo där o göra om där...


Fällde en o annan tår när jag gick runt där själv.. :(

Sen kom även pappa dit för att hämta hem det sista från garaget så vi åkte till farmor tillsammans efter det. Och det kändes bra att åka dit även om det är rätt jobbigt, tror inte hon vet alls vem jag är längre. Hon kallar mig alltid för "nina" lr "ann-christine". Ja. så så var det med det.

Efter det åkte jag till lit o åt middag o sov lite o sa hej till Eja som är hemma en sväng. Hon kommer direkt från grekland, hon var mkt obrun o onöjd och jag är inte alls avundsjuk ;)

-Keep it real.




...och en uppmaning till mig själv: Skärpning Sandström, Skärpning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Not me hell....HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA

2010-08-08 @ 21:49:09
Postat av: Eja

Vad roligt det är att du uppdaterar bloggen så flitigt! =) Trist med huset, men det var ju det bästa... Men kul att du kom hit och sa hej! Vi ses mer i måra! Kram

2010-08-09 @ 20:27:21
URL: http://erikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0