tankar från sängkanten...

...ska alldeles strax lägga huvudet på kudden o sova lite, det är ju trots allt en ny jobbdag imorgon och för att orka med att driva med kollegorna måste man vara uvilad..

Har idag efter jobbet varit till Pilis och hälsat på Ida, Jonas och Albin. Ida hade lagat mat åt mig (ja alla oss då), hur snällt var inte det då? För det är det verkligen aldrig nån som gör. Tänk att få komma hem och det är nån som lagat mat åt en..vilken lyx. Fast för att nån ska göra det regelbundet krävs det nog att man ska bo med nån och det tycker jag låter lite halvjobbigt. Här hemma är det ju jag som bestämmer hur saker o ting ska va, jättejobbigt om nån annan ska komma och lägga sig i det..
Iaf, så hade Ida lyckats mkt bra med maten, tack för det! Jonas tror jag gillade det också, var nån liten klagan om att det var lite lite kött i men men...

Nästa projekt för kvällen var att färga Idas hår, det gick bra och blev bra tycker jag. Hoppas frk. Engstedt är nöjd också. För jag fick ju även klippa henne lite, det var roligt. Klippte som bara topparna, tordes inte mer, tänk om hon skulle bli missnöjd o arg på mig? Men tror det blev rätt ok.. så nästa gång (om det nu blir nån sån) så kanske det ryker lite mer hår :)

Fick också träffa "lilla" Albin, det var längesen jag såg han och OMG vad tiden går fort. Fattar inte att ungar kan växa så mkt på så kort tid!



en karriär som frisör kanske kan vara nån sorts plan B ?

G'natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0