-"jag jobbar med data..."

Japp så är det. Jobbar mest med data om dagaran, inga avancerade grejer men data är det minsann..hur man tar blodprov, sätter kanyler, ger mediciner o.s.v.. tror jag har glömt allt det..
Men det här ger ju iaf en idé på en alternativ karriär, fast det vet vi ju alla att det vill jag ju inte. Men när ger man upp..det är frågan, så programmerare lr nåt vore kanske en anan väg att gå..

Efter jobbet idag så tog jag bilen, lr vänta lite. Nu ska vi börja från början! Imorse när jag skulle ta bilen på jobbet, går jag ut, sätter mig, startar och lägger i backen och gasar, kommer jag nånstans? Nej, jag bara spinner o spinner, får åka mm fram, mm tillbaka, vrida ratten åt alla dess håll. Bilen stannar x antal ggr. Jag blir tillslut galen och börjar varva som en tok tills jag kommer på att det är supertidigt, många sover nog och blir nog inte så glada när jag väcker dom, haha!
Kommer tillslut iväg, men det tog en jävla tid och en stor del av mitt humör.



Så, nu kan vi fortsätta. När jag slutade jobba idag så åkte jag på lillänge, bolaget o coop. Sen hem o lämna grejer. Nej vänta lite. Tar vi det i rätt ordning igen. När jag kom hem så skulle jag parkera bilen men tänkte vara lite smart så innan jag kör in bilen i min parkeringsficka så går jag ut o skottar så det blir fint o bra.. Trodde jag ja, det var ju ett lika stort helvete att ta sig in på parkeringen. Det måste ju vara is så in i *** på backen där eller nåt. Så nu tänker jag inte ens försöka ta mig ut nåt mer i vinter, så det så :p
Iaf, när jag äntligen kommit in o bilen är typ på plats så knatar jag ner till Daffys för att möte Lena o barnen! Vi köper med oss pizza och går till mig och äter o myser o blir trötta, haha! Min finaste Lena med dom finaste barnen :) Kom hem till ösd igen! Varför bo så himla långt bort! det är ju jätteobra!!

Nu är det kväller igen. Imorrn är det jobb igen, sen ska det bowlas med några "gamla" polare, ska bli jätteroligt! Sen är det visst nyår..vad jag ska göra då? Ingen aning än så länge...

1,2,3,4,5.osv..jag vet inte alls jag


Kommentarer
Postat av: sc

Hannah vad gööööör du??? När ska vi leka eg? När ska vi dansa och vara snygga igen, börjar få ett stort behov av det nu...;)

2010-12-30 @ 00:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0