A trip down memory lane

Jobbet igår handlade om foder, bära lyfta, scanna koden, bära tillbaka och ta nästa..och allt annat i butiken, tillverkning av streckkoder, roligt hade jag minsann. Bävar inför måndagen :s

Men efter jobbet hade jag riktigt roligt. Gick ner på stan och mötte upp Änders o Sarah. Inte ofta man träffar dom!! :) Vi gick till Lilla Siam och satte oss och väntade på nr4, Johnny som hade missat bussen från Frösön men tillslut så kom hann oxå och vi kunde beställa och äta, gott var det!

När vi ätit klart så gick vi iväg till bowlinghallen, det var ju sjukt längesen jag bowlade men det gick rätt bra, började knackligt men sen så.. Jag vann, överlägset ;)

  
Johnny, Sarah, Änders in action!


Koncentrationen var på topp. Johnny laddar inför en strike..lr var det miss..

 
Skorna på bowlinghallen är ju dom absolut snyggaste skorna som nånsin gjorts! Haha!
Vilken clown har designat dom, herregud
Jag o Sarah satt o pratade lite om den underbara mode som infann sig back in the days när vi gick högstadiet, vilket sägs vara ca 10 år sedan. Haha, savannabyxorna, buffaloskorna, marwintröjorna, tröjor med hål på diverse ställen..ett omg säger vi om det, hahaha!

När vi bowlat klart där vid niosnåret så tänkte vi gå o fika på paus men där var det ju stängt. Så då gick vi på hemköp o köpte fika och gick hem till mig istället. Det var mkt trivsamt. Vi drack apelsinglögg och åt kanelgömma och mindes den gamla goda tiden och uppdaterades om den nya tiden. :) Och Johnny satt o ljög en massa, jag hoppas verkligen att sarah och Änders förstår att allt var lögner o påhitt!!
Blev några timmar här sen åkte dom och jag gick o sov. Sov till klockan halv 12, herregud!!

Nu är det nyårsafton, tror den kommer firas hos sofia o patrik, Änders bjöd in oss så jag hoppas det är ok, haha!
Mkt otippat men roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0