falalfel i Lit

som vanligt var det jobb jobb jobb igår, snurrar lite i huvudet av allt man ska försöka få ordning på, men som sagt, jag har ett ljus i tunneln... :)
Direkt efter jobbet så kom Sara så då åkte vi till Lit. Mimmi var en aning kall kan man säga, hon grät o tjöt hela vägen..huvva! Och hon tinade aldrig riktigt upp.. Hon hade is på insidan av rutorna..värst var det när jag körde hemifrån på morgon, då körde jag mkt på känn, såg ingenting genom rutorna och backspeglarna var igenfrysta oxå..oopsi..

stackars Mimmi!

Iaf, Sara och jag stannade först till vid Madonna hemma i Lit och köpte varsin falafel-rulle som för övrigt var mkt mkt god! Vi fick oxå lite flashbacks till den sena natten för ett tag sen då vi trodde vi beställde falafel men fick kebab, det var humor det!
Sen åkte vi hem till Mamma, åt våran falafel och sen var det dags, Sara följde med till Lit för att kolla på Zixten, jag tittade mest bort medans hon kollade på hans käke.. Men hon sa att han är fin o frisk så jag är lite lugnare nu..men bara lite..
Sen åkte vi hem till staua och såg på TV hos Sara, det var bonde och det var greys, jag halvsov lite men det är som så trevligt att umgås! haha!

nu är det kväller igen, jag är förkyld och jag har ont i magen, fan om det är parasiten, det är ju dö-äckligt! Men jag ska iaf få sällskap ;)

Imorgon är det jobb igen, jobb jobb jobb och sen är det cowboyfest med jobbet, vi och ATG, ska bli intressant, hade inte tänkt gå faktiskt men mr.P och Guns övertalad mig lite..så japp, fest imorrn. Är ju gratis mat (läs alkohol) iaf!

pusspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0