fullgrett var det, men omg, kan folk ta en hint lr!?

Så himla rolig kväll igår, sådär bra bara. Lite lagom fulla, massa dansande och bara asroligt all the way! Men sen finns det alltid dom som inte kan ta en hint, vad är det för fel liksom? Vi står och dansar och nån slymig kille ska försöka dansa med oss, vi vänder oss om, går därifrån men ändå fortsätter han. Tillslut säger jag till honom att det är ingen idé, han kan gå och dansa nånannanstans..men ger han sig? näe, dryyyyyyg!
Förutom det så var det osm sagt fullgrett!

Träffade även på Guns, det var roligt ;) haha!

Nu är jag precis hemkommen från lite adventsfika hos sara, det var även det fullgrett och mysigt. Vi tre, (jag, felischa och sara) ska ut o resa, nu är det bestämt! typ iaf..
Åka skidor ska vi också göra, jag måste köpa nya täckbyxor! köp köp..

Imorrn är det jobb igen, spännande och se hur personalstyrkan ser ut, vad parasiten har lyckats med..jag måste få tid till vv om det här ska gå så nu får inga vara sjuka!!

-keep it real


Kommentarer
Postat av: Guns

Ja tänk att en överfull liten Guns kan va så rolig!! ;)

2010-12-05 @ 20:04:00
Postat av: sc

köp, köp, köp - du vet att du vill;)

2010-12-06 @ 11:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0