God Jul och allt det där!

Annandagen tror jag minsanna att det är idag. Vilket betyder att själva julen är som över, och hur var den då?
Jo, den var mkt bra. Jag åkte hem till Lit redan på torsdagen direkt efter jobbet, jag var ju lite tveksam över att Mimmi skulle kunna starta i kylan men klart hon gjorde, hon klarar ju allt, varfö var jag tveksam!?
Ja, iaf så kom jag ju hem till Lit, chillade lite där på torsdagsvällen, gck sen och la mig i mitt flickrum och var faktiskt lite sådär förväntansfull inför morgondagen, lite som man var när man var barn, det var härligt :)
 
Tog en lång sovmorgon på julaftonsmorgon, gjorde mig i ordning och sen kom plastsyskonen, Johan o Jessica för lite jullunch. Det var riktigt roligt, träffas ju inte ofta direkt, men tycker att vi har rätt kul när vi väl gör det, haha!
Sen åkte dom vidare för sitt julfirande med den andra sidan av deras familj.
I samma veva kom mina små monster!! :) Matte, Anna, Hampuz och Max kom från långkälen där dom redan firat lite. Det var roligt hela tiden, dom lekte o stojade o höll på. Jag vill bli barn på nytt!!

  

Tommy var mest nervös hela kvällen för han hade fått i uppdrag att vara tomte hos grannarna, haha! Ja men det gick nog bra, sen skulle han vara tomte hos oss. Och barnen blev rädda, inte konstigt, det är fasiken läskigt med tomten! Och tänk när man faktiskt TROR på tomten, hur läskigt är det inte då!!?



Även jag fick några klappar, hade visst varit snäll trots allt ;) Är mkt glad o nöjd över det jag fick!

I år var jag enbart hos mamma, ingen andra julafton som vi brukar göra. Ska ta tag i det där till veckan..
Men gillar oxå att vara hemma i Lit, min bästa vän Zixten är fin han!
  

På juldagen, när alla andra var ute o roade sig så valde jag att stanna i Lit och bara vara. Moster kom och åt mat med oss på juldan, det var roligt! Hon hade också med sig sin lilla dator som jag frsökte fixa åt henne så nu hoppas jag den fungerar som den ska. Som den hacker man är ;)

Så var då annandagen som vi redan konstaterat, ikväll är det dans i laxjö, den kvällen var ju rätt så spännande i fjol men jag ska ju jobba imorgon så jag hoppar den i år. Fick oxå ett "roligt" sms idag från E, som hade varit ute på krogen igår (som resten av ösd) där någon då hade kommit fram och sagt "du är hannahs kille.." och jag kan för mitt liv inte komma på nån jag känner som passar in på beskrivningen "lång, smal, ganska snygg och mörkhårig". Så vem var det? Vem påstår saker utan att veta nånting!? Jag skrattar åt det men undrar oxå vem det var!? Vittnen får gärna höra av sig ;)

Man ska inte ge för mkt bekräftelse till fel personer heller har jag lärt mig. Fan, hatar när jag blir sådär brudig och gör brudiga grejer! Det gav mig ju ingenting, mer än en gnutta ångest. dumt sandström, dumt!
Men som den velpotta jag är som inte vet hur man är seriös... :p

Overandout.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0