Julfesten där alla pratade i förkortningar, lol!!

I fredags var det så dags för den (?) årliga julfesten, och hos ejra gick den i cowboy-tema :)
Jag fick skjuts av mr.P hem när vi slutade så man kunde fixa te sig lite inför kvällen. Sen kom Guns till mig, klippte till mig lite, tack för det! Sen vid halv sju, (festen började klockan sex men fint folk kommer ju som bekant sent..) kom mr.P och hans syster med sambo och hämtade oss, och vi begav oss mot ejra, efter några felkörningar..haha! Vi hade en tanke på att ha en bilfest också att bara cruisa runt men nej, det fick bli en annan gång.
Så kom vi dit, där alla redan var på plats och inväntade oss, alla var klädda som cowboysare, ja jag o Guns också, bara lite morderna comboysare ;)
Matdags och här började det väl spåra ur, alltså sån himla rolig kväll, jag hade ju inte ens tänkt att gå! OMG!
Jag o Guns lärde gamlingarna lite förkortningar, sen kom alla på egna! Sjukt roligt iaf, DVV!
"lol, tpl, omg, dvd, dvv, btw, wtf, bff....ja det pågick hela kvällen.."
Det dracks en hel del, mkt gratis vin = en skön vinfylla, haha! Fick även en whiskey av Terje, höll för näsan o svalde..huvvaligen! På tura blev folk och alla verkade ha skitkul rent ut sagt, så himla bra var det!

Mr.P hade ett mkt fin armband på sig, det tog jag..


Sen drog jag o Guns ner på staua, in på bishop o tog nån cider var, trivsamt slut på kvällen, för som vi alla vet är det ingen mening att gå ut på typ tria lr så på en fredag..lammkött, inget fel på det men ja..
Så där satt vi o surrade och sen gick vi hem

Sen var det då tänkt att vi skulle ut på lördan med men omg vad jag hade ont i mitt lilla huvud, blev inget alls gjort av det jag skulle göra i helgen av olika anledningar, inte bara bakfyllan, haha!
 Handla, Julklappar, Springa ärenden på stan, Städa, Tvätta..
Ja okej, nu har jag städat hela min stora lägenhet, och tvättstugan är min för kvällen, söndagen är som en söndag ska vara. Slapp o härlig! Börjad den för övrigt med en långpromenad med Sara o Liza, det var härligt!

 
Var inte alls så mulet som min mobilkamera får det att se ut.. Men den är heller inte helt frisk och den kanske råkade få lite vin på sig i fredags, det kanske var obra, men Terje gav tipset att om man blötlägger sin mobil så ska man lägga den i ugnen på 50 grader över natten, ips från cochen!
Nån som har ett tips hur man får bort vin från ett vitt linne?? För det lyckades jag också med..wtf! ;)

Nu jet je fånder a litta stunn, je jär samma sak om o om igen, när ske ma lär sig?
ohg.


Kommentarer
Postat av: sc

Och imorgon blir det falaffel på skolgatan - inte så dumt vad;)

2010-12-13 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0