Tjing Tjong

Så var det måndag igen då, märkligt de där, att måndagen alltid kommer tillbaka efter helgen och känns alltid lika tråkigt o grå.. Men så är det, bara att acceptera det antar jag.
Jobbat idag, som vanligt mest "admin" för mig, men idag fick jag iaf stickas lite idag..hade inte glömt hur man gör iaf, var som tvungen att kolla.. :p

När jag jobbat klart drog jag ner till frissan utan nån egentligen idé, mer än att jag var less och ville kapa det, har ju tänkt förut att jag vill kapa ena sidan, så så fick det bli.. bra eller inte? det vet man inte men va fan, det växr ju ut. Tänkte slänga i värsta röda färgen imorgon, så där lite juligt ;)

 

imorrn är det vv igen..wihoo!..


Kommentarer
Postat av: sc

Mkt snyggt:)

2010-12-20 @ 20:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0