Blixtrar och Dunder

Efter jobbet igår så kom Sara hem till mig o slängde i lite färg i mitt hår o sen gick vi ner på teaterträgår'n och åt middag o drack nån cider o surrade lite. Men så helt plötsligt kom det ett oväder som heter duga, först kom en blixt som jag hoppade högt av men det verkade inte som nån annan såg den.. MEN sen jävlar i mig började det regna o åska o blixtra. Och jag verkligen hatar det, men sara o liza skulle ju ut o gå kvällspromenad så jag hakade på.. Hoppade till o skrek lite vid varje smäll o blixt men jag var ju iaf ute o överlevde det hela, bra där!!  Men det hade jag ju inte gjort själv, då hade jag nog suttit ensam i bilen o läst en bok eller nåt liknande.. ja, jag är 25 år gammal men ogillar blixtrar lika mkt nu som för 20 år sedan! ;)



Och gjorde ävven upptäckten igår att min regnjacka inte var så vattentät, blev ju hur blöt som helst!!

peace out


Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Du kan ta det lugnt, än ligger du i lä. 26 och löjligt rädd för åska ;)

2010-07-05 @ 19:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0