en roadtrip

Jag och Erika hade lite o göra idag så med liiiiite övertalning fick hon mig att sätta mig i bilen o köra te Närrda där färden sen gick vidare mot Åre. Ingen direkt plan med det hela, kollade mest in lite framtida utflyktsmål. Lägger lite bilder som får visa hur färden gick.
      
Jag var kartläsare, snacka om rätt person på rätt position ;)
(okej, karta behövdes egentligen inte men jag fick iaf känna mig lite duktig)




Var inte riktigt läge för ett heldopp...


avsutade med en glass från holiday, gott, men jag undrar om det inte var den som gjorde att jag blev åksjuk och fortfarande mår illa så här några timmar senare..


Dagen började jag dock med en fika på stocketitt med Gustaf, och där satt jag visst vänd mot solen utan solskyddsfaktor (som alltid) så om nån undrade vart min fina fyrkant till bränna kommer ifrån så är det från den lilla sittningen ;)

Peace&Love People


Kommentarer
Postat av: E

Härlig tur! Jättekul att du tillslut ville följa med=)) Nästa gång hoppas vi på varmare väder så vi kan packa med baddräkterna;) (Bikini är inte att tänka på just för tillfället);)

2010-06-27 @ 22:08:50
Postat av: Eja

Vad mysigt det ser ut som ni hade det på er lilla tur! =) Kul att du har en blogg, så att man kan följa dig lite. Kramkram

2010-06-28 @ 22:17:35
URL: http://erikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0