run run run

Vet att en del väntar på en uppdatering här på bloggen om festen och jodå det kommer det med, men inte ikväll..den som väntar på nåt...

Istället ska jag berätta om min o saras springtur som vi gjorde nu ikväll. Insåg genast att jag har sjukt dålig kondis men det ska vi förbättra nu genom att gå en massa o springa två ggr i veckan! Men jag orkade ändå lite mer än jag trodde jag skulle fast det är ju fortfarande sjukt dåligt, är som en otränad 57-åring i en otränad 25-åring.. och när började jag växa på bredden undrar jag?? Hakorna är flera, aset har expanderat och magen är stor, när hände det lixom?? Men nej då, je ä int bitter..
Gnällde gjorde jag mkt och bra under springturen oxå, det gjorde ont i rygg, i knän, i axel, det var jobbigt och pms kärringen gjorde framtåg, men roligt hade vi ändå ;)
OCH gjorde även armhävningar och sit-ups när jag kom hem på order från Sara, nu tror ju hon att jag inte gjort det eftersom jag sa att jag skulle filma det och lägga upp här på bloggen men det vart alldeles för jobbigt så nu fr hon helt enkelt bara tro på mig! För sant, det vet man att det är!

O annars då? Jo men jag kan klaga en massa om man vill det men då blir allt så jävla tråkigt så jag säger istället att det är bara fint o jag gillar't. Ibland tappar man några men då finns det alltid nya som dyker upp oväntat så det ordnar sig alltid!!

Jo en sak till, ska ta lite blodprover på torsdag, ska få svart på vitt om jag är allergisk eller inte, tycker jag ska bli intressant iaf..





Min fina Zixten, kommer ju aldrig vara allergisk mit honom iaf, så är det


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag säger bara Klart&Betalt!

Nu jävlar är det snygg, smal, stark o snabb som gäller - PMS eller ej;)

2010-06-15 @ 22:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0