Scott Karlsson

Tänkte bjuda på lite bilder från Scott Karlsson semester på Skolgatan..
Min sköna böna lämnade in honom på kliniken i onsdags för då skulle kulorna bort, och efter det fick han följa med syster Hannah hem efter jobbet ;) Så ca 1 vecka har han tillbringat hemma hos mig, vi kommer väldigt bra överens men jag har visst glömt hur det är att ha en ungkatt hemma, min 15-år gamla Zixten har inte alls samma beteende som Scott Karlsson...

....han är en katt med mycket energi och hittar alltid något att göra. Han har hittat några saker som är oerhört roliga att syssla med som då kanske inte roar mig allt för mycket. Han gillar mina lampor i fönstret, dom kan man tydligen hänga o dingla i, det kan man även göra i gardiner och draperier. Diskhon och handfatet i badrummet är visst bra ställen att ta en tupplur i, lr dricka vatten ur. Soffan har förlorat lite av sin stoppning, klösa en på tårna när man sover os.v.


















Men han är också väldigt väldigt söt o go och då kommer man undan med mycket dumheter :)



 


Kommentarer
Postat av: s

Jag säger bara: Güllig!

2010-06-25 @ 13:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0