...zzzzzz...

Herregud vad jag har sovit i helgen, tagit små tupplurar flera ggr om dan varje dag. Åldern? Sjuk? Nä, tror det har varit så mkt nytt hela veckan, så det är väl ok...

Eller helgen, jag har ju gjort det hela veckan. Försökte mig på nåt sorts biobesök för nån dag sen, det gick sådär, om filmen var bra vet jag inte riktigt hade fullt upp med hålla mig vaken. Tror jag gav upp det under en liten stund, tur det inte satt nån brevid mig på ena sidan, jag hade många stolar att lägga mig ner o vila lite på ;)
Sen skulle jag försöka titta på film med Anna och Marika, det gick väl lite sådär det med..där kommer jag iaf ihåg att filmen var rolig men jag var nog inte så social, haha!

Imorrn börjar vecka två på det nya, spännande spännande! Och mkt annat som ska hinnas fixas i veckan inför helgen för då är det F E S T ! Det ska bli sjukt galet roligt!!

Over and Out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0