Klok o vis nurå, jodåsatteh!

Ja, 25 var man fyllda då..lite mer värk i lederna, gråa hår, nedsatt hörsel o syn men såklart även lite visare o klokare..och allt sånt där som kommer med ålderns höst..men humorn, den kommer alltid vara intakt ;)

För övrigt hade jag en mkt trevlig dag igår, gillade min födelsedag/kväll oerhört mycket! Kan det som bli bättre när man får äta dricka o umgås med roliga människor?? tror inte det va!

Idag var ER-temeat på topp, vi hade allt under kontroll hela dagen lång, vi är ett väloljat maskineri. Det var ju som schysst att vi som fick en sista vända tillsammans :) Vem ska man bitcha med nu då..??

Hela dagen gick ju inte helt smärtfri förbi dock, vissa hettar ju för inget men vem orkar lägga energi på sånt..do it your own way all alone and I'll do my thing somewhere else with a smile on my face and giving someone else a smile in the process, o de e allt jag har att säga om den saken! :p

peace out!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JOdåsåattEH!

Couldn't agree more;) Som sagt, vem ska man nu bicha med??? Vet ju vilka man inte ska bitcha med iaf;)

2010-05-27 @ 20:49:42
Postat av: Eja

Kul att du har fixat en blogg, så jag kan följa delar av ditt liv från Skövde. Kommer att vara en flitig besökare. Kramkram

2010-05-30 @ 20:38:50
URL: http://erikao.blogg.se/
Postat av: Hannah

Ja visst är det Ejan.. Nu är det dock så att det är Lena som startat den OCH det är hon som skrivit första inlägget och bli inte förvånad om hon kommer med nya inlägg under tiden :)

2010-05-30 @ 22:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0