kop kop sa kycklingen..

..som Tommy skulle sagt.. hur kommer det sig att man (lr iaf jag) tillater sig sjalv att handla mera nar man ar bortrest an nar man ar hemma..det blir som okej att handla helt plotsligt, jag har val inte mera pangar bara for att jag ar har. Hmm..knappt de denna, men what to do.. ;)
Vi har varit ute o kort bil idag, pappa drivade och jag lasta kartan, fan vilken bra kartlasare jag ar. Alltsa ja jag har urkasst, nast till obefintligt lokalsinne men med en karta ar jag sa pa banan!! Pappa var impad :p

Annars da..daligt med hunkar maste jag saga, besviken pa amerika pa den punkten men men..

That's all for now. Lova ya!


Kommentarer
Postat av: sc

Tjingeling! Kul att du har det fint, njut, njut, njut! kramz

2010-11-18 @ 21:02:35
Postat av: fa (som i felischa)

Tjingtjong de e Don!!:-) Saknar dig här hemma, men låter som du har det bra där i utlandet! Jag har kanske en ny frisyr när du kommer hem.... och kanske ny färg oxå, kul va?! D

Tänkte så du börjar längta hem lite oxå, vill ju som inte att du blir kvar där borta.... Hmm kanske måste locka med nåt mer rafflande än mitt hår, ska fundera ut nåt riktigt bra, som nån spännade överraskning kanske! Nåt Topclass:-) Tjing påre!

2010-11-18 @ 23:13:11
Postat av: HannaH

Spannande Fekischa, de danne vill je ju se! Och jag har faktiskt redan lite hemlangtan..borjar bli lite segt har..typ, fast anda inte. haha, forklarar nar jag kommer hem, vilket ar ganska snar!! Kram pa re!

2010-11-21 @ 00:28:16
Postat av: Guns

Njut nu Hannah av den sista veckan!

krams

2010-11-21 @ 09:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0