nu börjar semestern!

och den rivstartar vi med en utekväll, Sara och Hanna och jag ska gå och se Johnossi, men vi börjar med en middag på Lilla Siam och sen efter konserten så är det alkohol o roligheter som väntar! Så himla skönt, är på bästa humöret också! Kan man vara annat då jag har semester i typ 3 veckor! När hade jag det sist?
Och sen åker vi!? Har inte fattat det, det här är stort för mig, kan inte förklara det, men det är underbart!

På måndag lämnar jag svensk mark! Wiihoooo!!

Sen att jag mitt dumma as inte uppmärksammat att det är helgdag imorrn så om affärerna jag behöver uppsöka innan resan kanske inte har öppet men vet ni, då skiter jag i det! haha!

Nu väntar jag på Sara sen börjar helgen!

Skål!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0