packningspanik

Börjar med dagens bestyr och sen backar vi bandet, lite för att komma i samma stämning som att åka bakåt i tiden som jag snart ska göra..

Idag skulle jag då först ner på stan för att uträtta ärenden, hamnade lite efter i mina tidsplaner av olika anledningar.. :p Men iaf, det var som lite smått o gott som skulle inhandlas till resan, dels så hade jag ju helt slut på mitt puder och det kan jag inte leva utan..men jag har varit tidsoptimist i det här ärendet, vilket jag aldrig är annars, och hade ju heller inte insett att det var nån sorts högtid den här helgen. Så nej den butiken var inte öppen där dom säljer mitt älskade ID (för er som tror att det handlar om hills dietmat...nej..) så jag fick vandra in på sånna här läskiga butiker som make up store och body shop, köpte nåt liknande där..hoppas att det är lika bra!
Sen kom Sara ner på stan och vi fikade och skrev en liten pack-kom-i-håg-lista, sen handlade vi det vi skulle ha, det som var viktigast tyckte iaf jag var att hitta fina stora klistermärken att sätta på min väska så att jag vet vilken som är min..stora fanns typ ingenstans, men tillslut så hittade jag några fina och se så fint det blev!
 
Sen gick jag hem till mig och efter en liten stund kom Sara och Liza också för att hjälpa mig med packningen för den har jag haft paniiiiik inför, för helt seriös, jag är så dåligt på det! Även Felischa dök upp och hjälpte till, vad skulle jag gjort utan dom två?? Tack tack tack!!
Det gick iaf bra, lagom lite med tror jag faktiskt, mkt plats att införskaffa nya grejer, det är bra!!

 

Okej, för att jag nu ska tänkte på annat så övergår vi till vad som hände igår. Jobbade som vanligt, har ju då varit receptionist i fem dgr, även försökt lära mr.P allt det.. Och lämnat lite rtg-papper till dom andra..så dom kan göra det jag gör medan jag är borta, det går nog bra.
Men sen var det så time, kvällen började superbra, superpepp och bara jätteglad över att vara jätteledig jättelänge, känns som att det verkligen behövs!
Så jag var hemma o fixade mig, Sara kom förbi o tog ett glas, sen går vi tillsammans ner till Lilla Siam där Hanna väntar för vi ska äta mat innan vi går till gamla teatern för att se o höra på Johnossi. När vi kommer in på restaurangen inser jag att jag lämnat biljetterna hemma..oops. Inte långt hem egentligen men hur okul att gå hem igen och mkt tidsödslande. Så jag börjar höra av mig till allt o alla för att få lite skjuts men alla var antingen borta eller druckna.. men så kom jag på, brorsan, och efter lite protester så kom han o skjutsade mig, tusentack för det! Sen kunde vi avnjuta den underbara maten o vinet i lugn och ro. Sen sådär 20.45 så gick vi upp mot gamla teatern där det var kö..in kom vi, ställde oss i baren och fick vänta länge på att få beställa.. vi var nog för obröstiga för att få snabb service. Vi tog vårt dricka, gick in i spelningslokalen och väntade..och väntade.. och gäspade..och klagade.. Dom skulle spela kl 21.00...började väl sådär rutn 22.00, det tyckte jag var mkt nonchalant och obra. Och som jag minns dom från peace&love, inte så jäätebra live faktiskt, älskar deras musik men inte dom.. Sen gick vi ner till rocken och satt där o drinkade oss, mkt trivsamt om än lite kylslaget.. "stäng döra för bövelen"" sen gick vi alla hem till sig och sov...

Okej, nu har vi då avklarat lördag och fredag, det räcker nog. Men tänkte även visa hur jag numer ser ut i håret..tror jag minsann gillar det, så kul med nytt, och Harriet bara klipper, det är bra! :D
  


see ya!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Schysst!

2010-11-07 @ 18:04:20
Postat av: E

Skitsnyggt vart de!!

2010-11-08 @ 08:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0