gick från pepp till depp

Först var det ju som tänkt att jag o Hansson skulle ut o röja i helgen men det hade jag som glömt litegrann så jag hade gjort upp planer med Guns istället. Men Hansson fick hänga på till tjejfesten som hölls hemma hos Erika. Det var alltså jag, Guns, Hansson, Erika och några till ssk-studenter från deras klass.
Jag hade verkligen varit aspepp hela dagen inför den här kvällen, tyckte det skulle bli skitkul att gå ut på riktigt, det var ju så längesen.. Men så hände nånting, jag börjad väl tänka och fundera, det brukar aldrig sluta bra. Så jag tappade all energi o pepp :( Var världens tråkigaste festmedlem och värsta partypoopern. Dom som var på festen måste ju undrat vad jag var för en tråkmåns som Guns tagit med men men, ibland hinner livet ifatt, så är det bara.  Jag hängde iaf med till tria, var lite folk när vi kom men sen så ramlade det in en hel del, men jag gick ändå hem runt halv ett kanske..
Det var också lite roligt att jag satt o sa va den här kvällen också..måste nog kolla hörseln snart!

Deppet sitter i lite idag med, men jag är iaf glad att jag inte är bakis, för jag har nu hunnit putsa fönstren och snart ska sara och jag färga håret, då mår man kanske lite bättre sen :)

I övrigt så letar jag fortfarande lägenhet, finns nada ute, okul! vill flytta juuuuuuu!! Egentligen vet vi ju alla att jag vill flytta längre söderut men det verkar ju som bekant få vänta ett tag till. Och jag mitt dumma as har dessutom glömt bort att anmäla mig till högskoleprovet den här gången! F A N ! Även om det har gått pissdåligt på dom förra jag gjort så är ju det en väg in OM det skulle gå bra...men nä, då tar jag o glömmer bort det, stupid stupid!

Chattade lite med min amerikanske vän o familjemedlem igår också, ska bli så sjukt roligt att träffa dom irl!! Dom verkar vara en störtskön o chillad familj!

Ett stort tack till fröken Emma Holm också, som hjälper mig att få hem skorna, så himla snällt!!

Todeloo!


Kommentarer
Postat av: Guns

Du var inte alls världens tråkigaste, jag lovar!! Ibland blir det som det blir bara!! Gillar dig ändå!! Vi får ta nya tag, gör om gör rätt!!!!

2010-10-10 @ 17:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0