tankar från en sjukling

Har kommit på att det är helt sjukt onödigt och sjukt att vara sjuk

Jag hatar att vara sjuk! Jag är det inte ofta, och feber!? När hade jag så hög feber senast? När jag var ett litet barn kanske? Kan också ha varit därför jag kände mig liten o svag och ringde hem till mamma och grinade..
Ja nu börjar det ju iaf vända, febern börjar sakt vandra nedåt igen, har varit hemma från jobbet i 2 dgr nu, kommer nog bli hemma imorrn med.. Ska ju åka till Lena på fredag för då är det Ladies Night i Timrå som gäller, så det gäller ju att prioritera ;)

Har sjukt ont i halsen, så tips om saker som botar det tas tacksamt emot!!
Det enda som är bra med att vara så här sjuk måste ju vara att man borde ju gå ner i vikt av det, har varken lust eller ork att äta nåt.. Gör för ont i halsen för det!

Får ändå lite uppdateringar från mina arbetskompisar så det känns skönt att man inte är helt bortglömd bara för att man råkar vara lite sjukare än vanligt ;)

Jag har också haft en lustug diskussion med Telia..jag har väntat på att få tillbaka 295 kronor av dom för en grej som dom gjort fel.. Så häromdan fick jag ett sånt där dumt utbetalningskort som typ kostar pengar att få ut pengar, jättedumt. Men det var på 210 kronor.. Va fan är det här nudå tänkte jag och börjad prata med dom.. Efter mkt om och men kom vi fram till att det var två skilda saker vi pratade om, jag skulle ha tillbaka 210 kronor för nån sorts omläggning av mitt abbonnemang men jag skulle ockå ha tillbaka dom andra 295, så det var ju lite upplyftande iaf.. :)

Det var allt för nu..är som sagt lite friskare idag, orkar sitta upp, orkade duscha utan att typ svimma..orkar göra nån liten grej här hemma..och även orkat byta om från pyjamas till normala kläder, framsteg!

Men nu längtar jag efter min böna, vill dit nuuuuu!!!

pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0