...tjejkvällen med the oldies..

Glömde ju bort att jag skulle lägga upp bilder från då jag, maria, ida och erika var ut tillsammans för första gången på vad som känns som en evighet..kanske för att det faktiskt är en evighet sen..
Ja iaf; vi var hemma hos Maria förra helgen. Vi körde ut petHer och sen började vi med att beställa mat från lilla siam, alltid gott..

Man kan ju säga att iaf jag ser lite bekymrad ut över hur detta ska gå, lr så spelar erika så oerhört dåligt..kommer inte ihåg ;)


   
Vi spelade iaf lite guitar hero, ingen av oss var nån stjärna på det, så det blev en rätt kort spelning..

men det var dansbandskampen på tv tydligen, och vi sjöng med i alla låtar som vi kunde o inte kunde, lät mkt vackert!

Vi var hemma hos maria som sagt och sen gick vi ner till rocken där vi satt ett tag, dök upp lite kända ansikten som det pratades med. Sen drog vi till g3, vilket inte riktigt var planen från början, vi skulle väl som mest bara vara på en pub nånstans o sitta o surra..jaja..
Och jag var väldigt seg från AW kvällen innan, svårstartad, förblev nykter..trots mina 2 vinglas, 4 cidrar, baileys och en vodka lime..konstigt men så var det ia, kände inget alls.


Ja, vi var då på g3, var bra med folk vad jag kommer ihåg så här en vecka senare, men dom andra ville inte vara kvar så dom drog till larrys lite senare på kvällen men det gjorde inte jag...jag stannade på tria jag ;)
the rest is history.. ser fram emot en ny sån kväll, och DÅ ska jag inte ha varit ute kvällen innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0