mångsysslare

Jahapp, var till Lit en vända i helgen, åkte dit i lördags. Har där gjort diverse saker, har även sovit mkt, fattar inte, hur mycket sömn är sjukligt mkt? Somnade i soffan igår kväll, och somnade i soffan idag..
Igår drack jag ett glas vin medans jag myste i soffan klädd med mina fina rosa strumpor, ibland är det skönt att få komma "hem" och bara vara..ett barn igen, särskilt när man är lite sjuk ;)
  

Iaf så har jag dels lekt frisör igen till den här snubben, han är inte klok på en fläck men roligt det har vi. Tror han saknar mig när jag inte är "hemma" :)


Sen har jag som alltid varit lite it-support. Men jag har också varit djursjukvårdare då jag tittade på sigges tänder o käke. Har som inte vågat gjort det..och efter att jag kollat så blev jag en orolig djurägare :( Känns inte bra det där, Sara ska få följa med mig hem o kika lite på honom. Han mår ju bra vad jag kan se men...
Han är också gammal, nu när jag var hem så hade han blivit äldre i utseendet, alla hans små morrhår är alldeles vita! Det har dom inte varit förrut.. Min bästa vän sen 15 år tillbaka börjar bli lite till åren kommen..men han är fortfarande den finaste och bästaste ♥ ♥


Annars så börjar jag bli liiiiite nervös inför resan nu, inte så mkt än..men ju närmare det kommer..weeee! Så roligt och spännande, har inte riktigt fattat det än! Bara att hoppas att jag o pappa kan hålla sams hela vägen dit..

Har också funderat på en del saker i helgen, kommit på en sak som jag faktiskt ångrar att jag inte gjorde när jag hade chansen, för den kommer nog inte igen..men sånt är livet. Men det är alltid värre att ångra det man inte gjort än det man faktiskt har gjort. Vad det är jag skulle vilja ha gjort? Det säger jag inte för då får jag nog nån sorts idiot/dum brud stämpel på mig..

(glömde kameran hemma i stan, så tog bilderna med mobilen..)

living the dream


Kommentarer
Postat av: Guns

Hannah!!! Du kan aldrig bli en idiot el dum brud!!!!

2010-11-01 @ 07:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0