vem behöver en karl?

Jag var till Saras nya place igår, dels för att kika hur det ser ut när det står kartonger överallt, dels för fika men också för att jag skulle hjälpa henne med att fixa till hennes kanaler på tv:n.. Det gick ju smärtfritt, man tar ju bra dosan, trycker lite och lägger om lite så vips så är dom där.. Sara är imponerad.

Jag fortsätter att impa genom att fråga lite om elementet när hon nämner att det är lite kallt i vardagsrummet för jag ser ju att det är vattenelement hon har så jag frågar om hon har känt så dom blir varma..eller om dom kanske skulle behöva luftas lite.. Sara är imponerad.

Vi går ut i köket för att kolla på hennes lampor som inte vill lysa, jag pratar lite, petar lite och vips så lyser dom. Sara är imponerad.

Också roligt på jobbet då Hilding från ingenstans frågar om jag har sambo lr pojkvän? Och jag tittar förvånat på honom och tänker för mig själv, undrar vart det här samtalet ska leda..? Jag svarar iaf på frågan och undrar lite varför han undrade det.. Jo, han ville bara veta om det var jag som var teknikansvarig på hemmaplan också? Haha! Hilding är imponerad!

Ja förutom att jag är värsta handywoman ;) Så är jag även oerhört virrig förnärvarande.. gör massa konstiga saker. Som idag, skulle skriva lite grejer på jobbet, mitt i en mening, glömmer jag bort hur man för pennan för att få till bokstaven d. Den kunskapen som jag har haft så många år bara försvann.. stress-symptom var det en klok vän som påstod.. är det så kanske?

För övrigt har det varit en bra dag på jobbet, lagomt chillad på nåt sätt. Hunnit med att planera lite inför AW på fredag också, hur kul ska inte det bli då!!!
Sen på lördag är det tjejkväll, hur kul ska inte det bli då??
Hannah är imponerad.


Kommentarer
Postat av: sc

Ja, ja, ja, jag kanske är lite ointresserad av teknik o så, men jag kan iaf skriva bokstaven d även om du ringer inatt och ber mig göra det stående på huvudet samtidigt som jag tittar i kors. Ha. Så det så;)

2010-10-13 @ 19:32:46
Postat av: Guns

Guns är väldigt imponerad!!!! ;) Duktig Hannah!! Skulle behöva lite hjälp här hemma oxå, så det är bara att dyka förbi med dina tekniska kunskaper!!!

2010-10-14 @ 19:45:32
Postat av: Anonym

Du e så duktig Hannah!! Va skulle vi alla göra utan dej=))

2010-10-15 @ 11:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0