dags att rycka upp sig

Har varit så off den senaste tiden, på dåligt humör och lättretligt, känslig, nära till gråten lite för ofta för att vara normalt, arg och det mest på mig själv... känns hela tiden som att det är nånting som är fel på nåt konstigt sätt. Men om jag fortsätter skylla det hela på hösten så går det säkert över...till vintern lr nåt..

Jobbet går bra, har väl inte riktigt hittat "min plats" sådär solklart ännu, inte på samma sätt som jag hade "där borta". Men även på Ejra så har jag fått titeln datahacker och den som har koll på att röntgen fungerar o så.. Och det är ju såklart skitkul för jag gillar verkligen röntgen, skulle vilja ha riktig utbildning på det hela bara så att jag faktiskt och egentligen vet vad det är jag sysslar med...som allting annat på jobbet..
Sen har jag sjukt roligt på jobbet, mest tackvare Patric, en riktig skön lirare det om jag får säga det själv, och Sara såklart, våran trio är ju oslagbar ;)

Fick också idag vet att jag inte fick den lägenhet jag stod på kö till..*suck*. Vill flytta till en större lägenhet NU! (lr ja egentligen vill jag ju flytta härifrån men som läget är nu så blir jag nog kvar ett tag till)
Min lilla lilla lägenhet blir fan bara mindre o mindre för varje dag! L E S S !
Och igår var ju en helt underbar dag då jag såg att jag har mina små husdjur kvar i garderoben, så på söndag blir det till att bakis-städa en hel del! Roligt? Nej.
Står nu i kö till ännu en lägenhet..men hamnade på sjätte plats på den än så länge så...Nej.

Imorrn är det för övrigt öppet hus på jobbet på em, roligt. Ja kanske det, lr jo det blir det nog, hoppas få se några välbekanta ansikten så bir det alldeles säkert roligt. Ska lära alla djurägare allt jag kan....

Sen på lördag så ska jag o Herr. Hansson ut o svira. Som han uttryckte det "Bli fulla som nejlikor och fulragga som faaan!" Låter som en helt underbara lördag om jag får säga det själv!!
Ses vi där ute lr?? ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0