lägenhetsångest

Kan ju börja med att säga att Jannez avslutning på näset var jättekul...säkert för dom som var där.. För jag och Hansson kom inte så mkt längre än min soffa. Vi som fastnade där, men det var roligt det med, längesen jag fick skratta så mkt på en o samma kväll :) Blev en rätt sen kväll ändå, klockan 12 på natten började vi inse att vi nog inte skulle komma iväg till dansen så då blev det tv och the istället, mkt trivsamt! :)
Det roliga var också att det var i stort sett samma samtalsämne hela kvällen...relationer, manligt o kvinnligt, hur tjejer o killar raggar o.sv. os.v.. haha!

Nu ikväll har jag varit och tittat på en lägenhet..kändes mkt märkligt. Och jag är osäker, måste ringa ösd-bostäder imorgon och kolla hurvida man får tapetsera om, för gröna och gula tapeter känns inte riktigt som ett hem för mig..jag gillar svart..och vitt ;)
Och sen kändes det ju sjukt stort! Vad i allsindar ska jag med alla kvadratmetrar till? Och vad ska jag fylla två hela rum med? haha! Men samtidigt så vill jag ju bo större, vill kunna bjuda hem folk utan att dom får sitta på golvet. Men gillar min lägenhet, den är som mysig, jag har en bra parkering, tvättstugetider är inga som helst problem. Det vet jag ju inte riktigt hur det är med på det nya stället men där måste jag ju springa över till andra huset för att tvätta..jobbigt, men överkomligt iofs. Och parkering, det vet jag ju inte förrän jag har fått den typ. Ovisst.
Vad vill jag? Hur vill jag ha det? Varför så svårt? Vem är jag?

Varit en lite konstig dag på jobbet också, men jag vet heller inte varför.

För övrigt så börjar resan ta lite form nu tror jag, bjuder på min fina passbild här, frågan är om man blir insläppt i USA med den här bilden ;)



För övrigt ska jag göra bland det värsta jag vet imorgon. Jag ska till tandläkaren, hatar det, tårarna bara sprutar på mig, kan inte hjälpa det, kan inte hålla dom tillbaka..huvva!
Så ser du mig imorrn, ge mig en kram tack..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0