Lördag lördag lördag

Började dagen med att kliva upp o tvätta lite, bra gjort tycker jag! Sen gjorde jag lite frukost på sängen, sådär lördagsmysigt..haha.
Sen chillade jag lite innan en schöööning kom förbi på en snabbkaffe, roligt, var ju inte igår, får se hur länge det dröjer till nästa kaffe. ;)

Sen var det ju som meningen då att jag o Hansson skulle ut ikväll och svira som bara faan, men nejdå, då har han gått o blivit sjuk och tror visst att det är nån sort ursäkt.. karlar när dom blir sjuka, OMG! Så då sket sig ju den planen, har försökt med alla jag känner känns det som för att nåt ska hända. Men när jag trodde loppet var kört så får jag svar, Sara, dig kan man ju lite på i ur o skur! Så trots att hon jobbar i helgen vilket även Hanna gör så ska vi ut o äta middag och drick en cider eller två. Blir ju ingen rekordfylla men bra mycket roligare än att sitta ensam en lördagkväll.. hur var det nu, är det därför man har pojkvän? Vem vet.. ;)
Är också lite roligt att tillsammans så täcker Sara, jag och Hanna upp en rätt stor del av branchen här i stan då vi alla är på olika ställen, ja du förstår..roligt är det iaf!
Så kvällen är räddad och jag är glad! Var inte igår..!

Imorrn kanske jag ska ta hand om "husdjuren", kan dom inte bara försvinna!

Ligger nu femma på en ny lägenhet, kommer ju få se den då iaf, men hur stor chans är det att man får den då, fick inte den jag låg trea på och nu hamnade jag ju ytterligare två snäpp ner. Men kul då! Nej!!

skål. imorgon är en ny dag, men det behöver vi inte fundera så mkt på nu!
Living the dream ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0