stoltheten borta, förnedringer och ångesten infinner sig...

...men vet ni vad? Den bjuder jag på. Programmet "skivor på jobbet" var hos oss på Ejra i tisdags, hahaha! Vilket skämt, jag är ingen radioprofil och ingen modell.. två yrken att stryka från karriärslistan ;)
Vill man och vågar man kommer här en länk till programmet..jag var sist av alla att bli intervjuad..
jag säger bara OMG och ha ha ha ha ;)

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=366&artikel=3968137


(han som kom och intervjuade var också en mkt tråkig prick ska tilläggas...)

Idag har jag för övrigt haft Zixten med mig på jobbet, han har varit med på foton, var mkt duktig, hade honom lös i famnen utomhus omringad av massvis med hundar.. Sen tog vi profilbilder, så då fick han vara med på min. Och sen så tog jag blodprov på honom, hans lever och njurvärden var bara bra! Och sen fick han en spruta så han blev trött och mr.P fick ta bort tandsten på honom..gick finfint trots att han var lite vaken.. Men jag blev mkt nervös och rädd när mr.P visar mig, Zixten ha ju för fan en käkfraktur! Hur fick hand en? Hur länge har han haft den? Det kommer nog gå bra det där, han mår ju bra och äter obehindrat men rädd blev jag ändå..hönsmamma som jag är till honom..och som djurägare beter man sig plötsligt mkt annorlunda än som sköterska..
Mamma får ha koll på honom så han mår bra...

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0