försökt kurera mig på bästa sätt ;)

Jag har nu varit sjuk i ungefär två veckor, det tar lixom aldrig slut, sjukt irriterande är vad det är. Så i fredags tänkte jag bota det genom att gå på dans. Först var jag ner till Monika och fick se hennes lägenhet, jättefin. Sen tog vi bilen bort till folkan och där var det folk kan man säga. Vi kom väl dit vid klockan 22 och det var superfullt på parkeringen och det var kö in..vi stod i kö rätt läge kändes det som. Hann väl typ med två danser och sen blev det paus, när ska jag lära mig att komma dit liiiite tidigare? Kanske nästa helg, då är det dans på furan, ska ge det en chans tror jag..får se. Iaf, det var ju hur mkr folk som helst, troligen för att det var Jannez som spelade och det var ju en löningsfredag. Jag tyckte det var sådär roligt faktiskt, att dansa är alltid roligt men med så här sjukt mkt folk blev det för trångt på golvet, gick knappt att dansa och det var även svårt att spana. Och när man hade spanat in nån att gå o bjuda upp så tog det ju så lång tid att armbåga sig fram bland folket att då hann ju den personen bli uppbjuden..så står man där..mitt i ett uppbjudningssprång men ingen att bjuda upp. haha.
Men såg iaf nåt intressant tror jag. Får se.

Att bota förkylningen med dans, det gick sådär, var mera sjuk på lördan än vad jag hade varit innan. fan.

På lördan så hade jag inte några planer alls men så hörde Maria av sig och ville hitta på nåt. Ok sa jag. Sen blev det så att Erika och Lena kom in till stan från närrda och det, det händer ju inte ofta så det var superkul! Vi satt hemma hos Maria och Pether och surrade och drack. Jätteroligt var det :) Sen gick vi ner på rocken och var där till dom stängde? Eller när gick vi egentligen? Ja, iaf så gick vi.. märkligt, jag har en det luckor av vad som egentligen hände under kvällen..måste vara vinet..lr spriten..
Bild från kvällen kommer senare :)

en och två m.fl. Andréa tyckte det var dags att reducera..jag börjar nästan instämma, lr nåt byte kanske iaf...?

På måndag ska jag få besök efter jobbet. Folksam ville prata försäkringar, jag hade inte tid på dagarna sa jag...då skulle han komma förbi, hemma hos mig..på kvällen. låter ju suspekt.. och jag är nervös, hur beter man sig? Ska man bjuda på kaffe? Och tänk, han tror väl att jag bor så pass att jag har ett vanligt bord att sitta vid men näe.. här får man sitta i soffan, ja det kommer bli ett märkligt möte! Och jag har ingen tanke på att försäkra nåt hos dom.. försäkringsmöte med folksam, vuxet värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0