släpphänt..

...är jag ju i normala fall. Tappar grejer konstant, tillochmed AÖ har uppmärksammat den lilla egenskapen hos mig. Men idag var jag ju extrem, inget gick min väg. Allt jag höll i tappade jag, papper, sprutor, foder, burkar, ja allt.. saker som stod helt stilla på sin helt vanliga plats rev jag ner, mobilen glömde jag hemma, telefonerna på jobbet tappade jag i golvet mer än vanligt (konstigt att dom fungerar så där..)
Och jag lyckades även ramla två gånger på vägen ner mot stan efter jobbet, det gjorde ont. Så nu är det bara invänta det fina blåmärket som med största sannolikhet kommer att uppenbara sig.

Efter jobbet var jag ner på stan för att klippa mig, så trött att jag trodde jag skulle somna i frisörstolen, men nu är iaf håret kort och bra igen. I skrivande stund är jag hemma och försöker få lite färg på det igen. Får väl se hur det går, är dålig på att färga mitt eget hår men hade ingen till hjälp ikväll så vad gör man..?! Ska tilläggas att jag typ har färg överallt nu, på nacken, halsen, öronen..hoppas jag får bort det sen, hahahaha!
Vilken jäkla dag alltså, hoppas morgondagen går bättre!

Roliga nyheter fick jag iaf igår, roligt!! :)

Och fina Isa verkar iaf må bättre nu, och det är jag glad för!

chilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0