Bakdag istället för Bakisdag

Vilken skillnad va? Tror jag börjar bli till åren kommen. Istället för att vara bakis och istället för att gå ut ikväll så bakar jag.. haha! ;)
Igår var det ju afterwork, det var jag, ingrid, malin o patric. Vi gick till dalwinnies, god mat o gott vin o god kaffedrink. Servicen var sådär dock men trevligt var det! Mera sånt säger jag! Det blev inte så sent, skyller på dom andra...jag är ju ung och ville rumla runt hela natten men hittade ingen som ville rumla vidare med mig så jag gick hem själv. Natten var helt muppig, drömmer så jävla konstiga saker, har svårt att sova, sjukt jobbigt!

Började dagen med en rask promenad på typ en timme, var riktigt skönt. Jag försökte få sällskap men det var rätt skönt att vara själv, funderade massa, försökte sortera tankarna. Är ett virr varr nu men det löser sig nog, det gör det alltid.

Nu ikväll så skulle jag o sara o helena gå på dans, men nja, jag är bara trött, sara har jobbat massa ikv och är supertrött, helena var på men hon hade en plan b så hon gråter nog inte för att vi bangade dansen. Sen vet jag inte alls hur bra blackjack är..!?
Så som sagt så bakar jag istället, lite filmjölkslimpa och bullar. Lyckades bränna dom lite för min ugn är knäpp. Ska visa, och förklara..
Min ugn är jätteliten, jag kallar den bärbar.. det tar lång tid att göra en sats bullar, för det går in max 9 bullar åt gången.. sen gräddar den även ojämnt så efter halva tiden måste man snurra på plåten, så man måste vara med hela tiden, annars blir det bränt.. Har jag nämnt att jag vill flytta?? :p

  
Ogräddade bullar. Min ugn. Och för att visa hur "stor" den är.. mikrostor..

 
Tada, klara bullar.. :)

Ikväll blir det film kanske, lite eternal sunshine of the spotless mind..

ska gå från off till on


Kommentarer
Postat av: sc

Fina bullar:) Ser goda ut...;)

2011-01-22 @ 20:41:28
Postat av: eja

Mmm, du är då huslig du! =) Tror jag åker norrut för att kika in på en fika hos dig! Kramkram

2011-01-23 @ 18:58:03
URL: http://erikao.blogg.se/
Postat av: c

Borde ju dock inte vara svårt att hitta nån som lånar ut sin ugn i utbyte mot några bullar kan jag tro :)

2011-01-23 @ 22:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0