då var veckan igång

och vi startade den med en måndag, det var otippat.
En mkt trött måndag, det var ju ännu mera otippat.
Jag är så trött, konstant, jag hoppas det vänder när det börjar bli ljusare och när saker börja lugna ner sig på jobbet. Jag tar mig fan inte upp på morgon, så galet trött när jag vaknar, trycker bort väckarklockan hela tiden. Och drömmarna är som alltid knäppa, vad jag än drömmer så kommer jobbet in där på nåt sätt, het sjukt. På riktigt, det måste ju vara helt sjukt, diagnos: stress-symptom lr!?
Men nu ska det väl bli bättre ändå?

Nu ikväll har jag tvättstugan, att tvätta är ju inte så farligt tråkigt, men att sen få in allt i garderoben igen? omg, det måste ju vara det absolut tråkigaste som finns..haha!
Och imorrn har jag en hemsk sak att göra på kvällen, gruvar mig redan.. har tid klockan 18.40 hos tandläkaren. Är rädd för att jag ska få höra att det måste dras tänder..då får dom fan söva mig, klubba ner mig lr nåt.. Ja nån kommer ju få följa med mig och hålla handen, så är det bara.. Men håll gärna en tumme lr två för mig imorrn att det inte är nåt farligt..! huvva.. :(

Idag på jobbet var rätt rolig, träffade på folk från förr, grannar som flyttade från gårn för 11 år sedan! (ja jag var gammal, det var så det var..)
Sen kom nästa familj jag kände igen och dom kände igen mig oxå efter lite påminnelse om mitt namn, jättemärkligt, dom har jag nog inte träffat på 15 år, supermärkligt men roligt! Mera sånt!

Haha, jag lärde Hampuz säga OMG igår, haha! älskar det lilla mini-monstret!

hur många bollar kan man hålla i luften innan man tappar kontrollen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0