det var en gång..

...en liten stad där alla kände alla..
ett x är ett x är ett ragg är ett..
Haha, herregud vad sara och jag skrattade igår när vi insåg det roligaste sammanträffandet på länge. Och återigen fick man bevis på hur liten den här stan är, omfg! ;)

Och TV historien hos Sara fortsätter, det är lite som en never ending story! Hon hade skaffat dom sista grejerna, jag gick dit efter jobbet för att installera hennes kanaler med det nya kortet hon införskaffat från comhem.. Det gick inte bra, nåt är fel. Så jag ringer comhem:s kundtjänst och har först problem för att jag inte hör ett piss av vad killen på andra sidan säger för min telefon är lite störd och felande. Så han får Saras nummer och ringer upp, det var ju schysst iaf. Och han var så himla rolig, sa saker som -ringaling det är comhem som ringer. Och -yes, ma'm och andra roliga saker som gjorde att jag började skratta och sara skrattar i soffan bredvid vilket gör att jag absolut inte kan hålla mig för skratt.. så roligt!
Men nej, TV:n fungerade ändå inte, så idag skulle han ringa upp Sara, ska bli roligt att höra hur det samtalet gick.. -ja det är sara, nej hannah är inte här just nu.. haha ;)
Men hoppas den fungerar så vi kan ha filmkväll snart!!!
Men vi fick iaf datan och TV:n att jobba ihop så det var ett framstef i sagan!

För övrigt så är läget lugnt. Mkt lugnt.

Nu är det jag och tvättstugan.
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0