Gott Nytt År - 2011

Nu är det 2011, det är januari, helt crazy bananas är det! Och ja jag har några nyårslöften..
- vara snällare
- vara starkare
- vara ärligare
- börja träna
- gå ner i vikt
- hitta mig själv 

Utvärdering om ett år.

Gårdagen spenderades hos Sofia och Patrik, dom bor ca 50 meter från mig så det var ju bra :)
Det var jag, anders, johnny, sofia, patrik, krille, sara, jon, annika och hans. Japp, det var alla, en fin samling människor. Vi åt fondue, jag har inte ätit fondue på säkert 15 år och jag har aldrig ätit det på vegetariskt vis men det var tusan gott. Fonduade halloumi, majs, champinjoner o zucchini. Det var spännande :)

Ett musikquiz var det sen på schemat, jag, anders o Jon var ett lag. Ett mkt bra lag för vi vann!! wihooo! En vinare vann vi..undrar vem som tog hem den förresten? haha.
Sen chillade vi, det nya året ringdes in, det blev efterrätt. Sen blev det dansk julafton.
Det var riktigt roligt o spännande...haha! Alla skulle ha med sig två paket som tillsammans inte fick kosta mer än 70 kr. Jag var på ICA innan och köpte en polisbil och handfängsel på leksaksavdelningen! Och mina handklovar var ett hett byte, många som ville ha dom.. När leken var slut så satt jag med ett paket kvar och det innehöll en pannlampa, tyckte jag var bra för det kommer nu få vara min nya sänglampa, slipper jag hålla i ficklampan lr cykellampan när jag ska läsa på kvällarna :)

Efter den här leken, nu var väl klockan tre nånting tror jag var jag tvungen att gå hem. Mådde inte alls bra, berodde inte på alkoholen, det var huvudvärken från helvetet som kom, det var borderline till migrän så jag pallad inte längre. Gick hem, tog en tablett och la mig för att sova, det var nog klokt gjort för idag mår jag ändå rätt bra. Sov till klockan 14, haha!

Ja, sen såklart så var jag ju inte helt nykter igår och då är det ju som ganska halvdumt att ha mobilen i närheten men så är det, det låtsas vi inte om, inte allt iaf...

(kameran, den lämnade jag visst hemma så finns inga bildbevis på nånting..)
PussoKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0