humor, det har jag iaf!

Hela den här dagen har bara varit en pissig jävla skitdag. Men det tänker jag itne gå in på nu.
För hur irriterad jag än var så släppte det mer o mer uner kvällen. sen fick jag en "utmaning" och det resulterade i att jag skrev (läs tatuerade) in eriK i svanken. Sjukt roligt.
Men också sjukt svårt att skriva typ baklänges spegelvänt på sin egen rygg. Det var oxå mkt svårt att ta kort efteråt, men roligt var det minsann! 



Det var allt jag tänkte blogga om idag, för resten är bara tråkigt.

chilla


Kommentarer
Postat av: sc

Nej, inte resten tråkigt...? Jag blir ju så nyfiken, vad sägs om en promme på söndag kväll?



Chilla!

2011-01-15 @ 00:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0