Je heit Hannah je, va heit du för nåt då?

Igår var det inflyttningsfest hos Helena, som visst också var födelsedagsfest, det visste jag inte. Men då var det ju tur att vi iaf hade med oss inflyttnigspresent :)
Ja iaf, Felischa kom hem till mig på kvällen, vi tog en liten drink på hemmaplan o surrade lite. Det roligaste var ändå att titta i gamla skolkataloger, när gjorde man det sist liksom? haha! Sen när klockan var typ halv tio eller nåt så började vi vår promenad ut mot frösön, det var halt men det gick bra ändå. Så kom vi fram och det var en massa folk, superkul! Nu har jag träffat alla som jag ska bo med på forum, det kommer vara ett hur bra o roligt gäng som helst ju! love it!
Ja, så vi satt där o chillade och hade det trivsamt tills det var dags att ta sig in mit staden. Folk ville gå på krogen, det var inte vi så jättesugna på så vi promenarade tillbaka. Lr först stannade vi utanför jenny och andreas fönster o surrade med henne. Där gjorde jag också vinters första vurpa, men det gick bra det med tror jag. När vi sen kom in till stan så var vi mest hungriga så vi gick in på rocken och åt nachotallrik, det var jättegott. Fick sällskap av en lite märklig lirare som mest verkade förvirrad, haha!

Sen var det hem och godnatt. Och nu är det morgon och dags att börja ladda om förikväll är det fest igen, på frösön igen. Jenny som fyller år, ska bli superfun!! =)

Nu, frulle!

(sara, jag har provat den meningen en gång nu, ska ge den flera chanser.. ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0