Ledig dag, flera såna tack!

Hur skönt är det inte med en ledig dag mitt i veckan då? Iofs är det ju en röd dag idag vilket i sig innebär att typ allt är stängt så man kan ju inte direkt gå på stan. Men ändå, vilken sweet dag det här har varit!

Började igårkväll med trevligt sällskap och en JVM bronsmatch, gick ju inte så bra men iaf, jag var uppe och tittade på hockey, haha! ;)
En trevlig sovmorgon på det, sen göra sig klar för vid halv ett så plingade töntarna ;) Felischa o Sara på dörren för då skulle vi bege oss ner på staden för att möta upp Hanna, Jennie och Helena för en lunch/fika. Så himla roligt och trivsamt och bara jättebra! Där satt vi ett tag o surrade bort nån timma. lovely.
Efter det begav vi oss, vi skildes åt förutom jag o Sara då, jag följde med henne hem. Vi fixade upp hennes TV på väggen, med plugg o skruv o sladdar.. nu jäklar blir det filmkväll snart! (bara hon fixar det här med comhem först :p) Sedan var det hårfärgning som stod på schemat, lite ny färg i mitt hår, blev bra det!
Sen fick jag även middag av Sara, så himla nice, laga mat ihop och äta med nån annan än sig själv är för tusan vardagslyx! Jajjemän!

Nu är det bedtime igen för imorgon ska det visst jobbas lite på dagen för sen på kvällen är det däns som gäller, i Häggenås.. med förfest hos Sara A, så himla bra o roligt de dänne kommer å bli!

Och btw, Vårforum, here I come!!

"A smile is the lighting system of the face
 the cooling system of the head
and the heating system of the heart"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0