Mimmi Pigg

Låååångsam dag på jobbet idag, det är inte bra, blir för mkt fika då, inte bra för nyårslöften, inte bra för den blivande figuren, haha!

Efter jobbet fortsatte jag och Erika på detta underbara tema "förstör dieten" för hon kom och hämtade mig efter jobbet så åkte vi hela vägen till Spader Kung för att äta lite mat tillsammans. Tanken var sallad men det blev pizza, obra men inte slutade vi där. Nej för Erika vill att jag skulle smaka lyx-shaken på max, lr vad dom nu hette. så vi åkte förbi driven o drack en varsin sån, den var ok, smakade mest glass.. det var kallt.

Innan glassen/shaken var vi och lämnade in Erikas skidor för vallning där vid skidstadion. Det sägs att jag måste till Lit och hämta in mina skidor oxå, herregud, jag har väl glömt hur man gör när man åker slättförs.. men det ska väl provas innan man kan neka det..

Och efter det så åkte vi hem till mig och började med kvällens mission, att sopa fram Mimmi, sen skotta min parkeringen så Mimmi får mera plats. Och oj så fint det blev! Och jag tycker minsann att vi gjorde ett sjudundrande bra jobb med tanke på att det jag hade att skotta med är min lilla svarta spade som jag har i bilen...och en helt vanlig sop, haha! Vi turades om annars skulle man fasiken ha brytit ryggen...för spaden är typ enhalvmeter lång, haha.
Säger tusentack till Erika för den här kvällen, vi är som bäst när vi är tillsammans!



chilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0