tandvärk = inte bra för humöret

Idag fick det vara nog, ringde till tandläkaren för nu gör det för ont!
Min egen diagnos är att jag har en visdomstand som krånglar, eftersom jag trots min visdom endast har fått en än så länge :p Men nu verkar en till vara på väg, problemet är bara att dom växer åt fel håll har dom sett på röntgenplåtarna, dom växer inåt mot tänderna istället för uppåt..
Plus att jag inte tuggar alls med vänstersidan längre för där är det, förutom visdoms-tandskrångel även nåt annat vingel med en annan tand. blir gaaaaalen. Jag verkligen h a t a r att gå till tandläkaren, mina tårar bara sprutar på mig när jag är där.. Men nu ska jag iaf dit, 1 februari! herregud, det är ju en evighet, är iofs bra eftersom jag hinner spara ihop lite pengar då, det här kommer ju bli billigt, blääää!
Plus att jag ska till tandhygenisten i slutet på januari, men kul då, det är ju ännu värre än ett tandläkarbesök, blä och blä och blä och fy fan!

O annars då? Jo, jobbet går väl bra, jobbar fortfarande inte alls med det jag är anställd som men annars går det väl bra förutom alla fel som blir ibland som man får rätta till. Men så är det väl på alla jobb helt enkelt..

Igår var en rätt rolig kväll då jag gick till Sara för att hjälpa henne få upp sin nya TV på väggen.. Vi började bra, måttade vart vi skulle sätta upp den, sen var det fram med slagborr och borra.. det gick mindre bra men sjuuukt roligt under tiden, hahaha! Sen insåg vi att vi behövde hjälp och började gå igenom bekantskapskretsen..det var telefonkonsultationer och skratt och dåliga förklaringar och beskrivningar fårn min sida, haha! Men då kom petHer till räddning, det var oxå sjukt roligt. Han är ju en spillevink o sån skön lirare! haha!
  
hahahahaha! ;)

Ikväll är det jag o tvättstugan som polar ihop igen, roligt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0