Tjing Tjong, de e Don!

Har väl egentligen inte hänt så mkt sen sist. Och sist det är alltså i måndags, nu är det fredag. Om det var nån som kände sig osäker på den biten.
Jag har jobbat på dagarna och sen inte gjort så mkt på kvällarna vad jag kommer ihåg, jag har fan inget minne av nåt längre. Kan det bero på dålig sömn kanske? För jag sover så sjukt jävla dåligt, är astrött på morgon när jag vaknar, klover typ upp klockan sju och går hemifrån tjugo minuter senare.. det som blir lidande oftast är frukosten, den skippar jag. Det kanske inte är helt fel iofs eftersom jag tänkt loosa lite vikt men det kanske inte är bästa sättet..hmm...

Det jag iaf kommer ihåg är vad jag gjorde igår så det kan jag berätta. Jag och min käre mor var på revyn. Den var rolig, hade såklart sina stunder där man inte skrattade lika mkt men den var sevärd absolut! När dom kom in på skottkärrorna, då höll jag på att dö av skratt!
Jag o mamma satt på andra raden, det var riktigt nära, haha! Är så avundsjuk på alla fina o duktiga människor som var med, så duktiga o talangfulla!! Jag vill också kunna ju!!

Jo, en sak till. Jag har mailat en del med jordbruksverket dom senaste dagarna, försöker undersöka hur mina chanser att få djursjukskötar-legitimationen ser ut. Och man skulle väl kunna säga att det ser rätt mörkt ut och det skyller jag på djursjukhuset. För jag får inte räkna med min praktik som inte ens borde kallas praktik, det var jobb! Och sen har jag haft så hattigt med arbetstider o schemat där så det är bara....blä nu! Och att jag kommer in på skolan till hösten kan jag ju se mig i himlen efter, söka ska jag men jag är också realist.. Det är så sjukt jävla frustrerande att verkligen veta vad jag faktikst vill göra resten av mitt liv men att det hela tiden sätts käppar i hjulet, det är helt ärligt sjukt jobbigt! Och just den delen är en stor del av allt just nu, ni förstår vad jag menar med "allt". Hur sweet vore det inte att få flytta ner dit, särskilt nu medans ejan o olan är kvar där!
åååååååååååh!! hänger med surläppen!

MEN nu ska jag glömma alla bekymmer för ikväll ska jag o Felischa på inflyttningsfest hos Helena, som vi knappt känner men det kommer bli jätteroligt, och kul med nya vänner :)
Sen imorrnkväll är det födelsedagsfest för Jenny. Och på söndag ska vi fira Maxen som fyller ett år (han fyller på lördag egentligen) Så mkt fest i helgen, behövde inte jag vila o sova sa jag?? Jaja..

Chilla.
Sen undrar jag verkligen vilka som läser min blogg, fattar inte det, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0