allt hängde på scarten

Det här kom med posten idag, I löv my friends, dom e ju för sköna, haha! Och jajjemän, dags att baka lite o bjuda på fika, det är ett som är säkert! ;)
(fast det är ju adresserat till zixten..så vem ska bjuda egentligen..)

  

Igår var ännu en rolig och humoristisk kväll, kan ju bara nämna att jobbdagen var helt crazy med sjukt mkt att göra men det lämnar vi bakom oss.. Iaf så gick jag hem, lagade mat och sen vandrade jag över till Sara där det utlovades film i utbyte mot att jag fick hennes DVD att fungera med hennes nya TV... Och det gick bra, fixa lite med scarten så var det bra.. förutom att bilden var väldigt väldigt grön.. jag försökte på alla sätt få till en bra färginställning, höll på att bli tokig.. så jag googlade, lol! Och vad stod det, jo att man skulle vicka lite på scartkablen så i brist på andra förslag så gjorde jag det och vips så var bilden perfekt, haha! Det var så jäkla roligt! Sara hade även roligt åt mig då jag sa nån egen liten replik i filmen, utan att egentligen tänka på det..
Ja, vi var oxå trötta och då är det mesta sjukt roligt.. ;)

Idag var en betydligt lugnare dag på jobbet vilket var rätt skönt men man blir så lat då..gjorde väl inte supermånga extra knop. Och ikväll satsar jag på en lugn o sansad hemmakväll.

När jag kom hem så började jag att sopa fram Mimmi från sitt snötäcke, herregud.. Måste fixa till min parkering ordentligt oxå, tänkte ta hjälp av Erika med det imorrn..haha! Först ska vi äta middag på kungen och sen fixa det där, blir högst troligt oxå en sjukt rolig kväll!



Sen på torsdag ska jag träffa Cissi och kolla på handboll o bara hänga. Sweeet!

För övrigt har jag ju aldrig (vad jag minns) lagt upp nån bild på "dagens outfit" så tänkte bjuda på en fin bild på mig o mina hängslen, dom är roliga att ha på sig ;)

 

Nyårslöftena går ju sådär, jag har varit duktig på jobbet att och inte ätit av alla choklad som finns där, men nu fick jag ju choklad hemlevererat till dörren. Och det var ju så snällt så det måste jag ju äta, jag fick alltså en strut årechoklad från Katarina och Niak för den lilla hundvaktningen jag gjorde för ett tag sen, supersnällt o gulligt!
Chilitryffel..intressant..

ja, nu tror je att je e klar me fånderinga

chilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0