75000 till semestern

Hade inte det varit toppen?

Det var vad jag tyckte iaf. Bilbingo med Felischa och hennes kompis Eva i Häggenås i lördags. 75000 var storvinsten, vi hade gjort upp innan hur pengarna skulle fördelas mellan oss om nån vann. Vinnaren skulle få 5000 och sen skulle dom andra få 12500 var. Sjukt bra deal tycker jag vi hade kommit fram till! Och den ökar ju chansen till vinst..fast det hjälpte ju inte för ingen av oss vann..eller var särskilt nära heller för den delen.

Så nu blev det till att se över semesterkassan en extra gång..och har väl kommit fram till att yran blir det nog inte för min del i år. Stråka ska jag absolut göra, men yran är för dyr.. Men vad säger ni, vi ses på stråket? Jag har som bekant semester hela stråketveckan, så bara säga till så möts vi där!? ;)

Alltså semester, i fyra veckor, en hel månad, inte jobba på så länge.. herregud. Just nu känns det som det bästa som nånsin har hänt. Ska bli så sjukt skönt. Har egentligen inte så mkt planerat, om ens nånting.. Eller jo, jag och Suzzie ska försöka se till så jag kan få köra utan skylt.. ;)



Vi var i kyrkan idag, på tacksägelsegudstjänsten (tror jag det heter). Det var en kvälls gudstjänst, började klockan 18. Jag, mamma, matte, anna, hampuz och max var där. Och det var väl i stort sett bara vi där.. och det slutade med att matte fick gå ut med barnen, max är ju mer vild än tam så..
Kyrkan är ju alltid kyrkan, jag tror ju inte på allt det där.. men just när hon läste upp Tommys namn, då blev det jobbigt igen, det är dom gånger när nån annan pratar om att han inte finns längre, som gör det mera verkligt. Och då gör det ont.
Saknar honom verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0