antagningsbesked, toalettpapper och semester

Ja, nu har antagninsbeskeden inför högskolan kommit och många undrar om jag har kommit in i år eller inte, var det min tur i år? Tredje gången gillt som det heter..

Men nej inte det.
Är på 30 reserv (i min muppgrupp där 4 st antas) och på typ 143 reserv i HP gruppen. Så nu vet ni, jag blir kvar i östersund, ett tag till får ni stå ut med mig ;) Klarar ni det?
Men det är okej, i år var ändå det år som jag kände att det var mer okej än tidigare att få stanna hemma, av flera olika orsaker. Även om jag hemskt gärna vill..
Blir väl till att göra ett nytt försök med högskoleprovet..hahahaha :P

Nåt annat som var så hysteriskt roligt idag..Isabell skrattade så tårarna sprutade..och jag med.
Gjorde en "liten" beställning idag innan semestern..lite kontorsgrejer, städgrejer och toalettpapper.. det roliga var att när leveransen kom så kunde gubben knappt komma in genom dörren med varorna, varför? Sandström hade beställt 1134 st toalettpappersrullar.. 42*27...skulle egentligen bara vara 42 st rullar... hahahaha!
Jag hade tänkt ta en bild på eländet med mobilen för att visa här men när jag kom på det så hade dom redan kommit och hämtat tillbaka det vi inte skulle ha. Ja, för jag kan även städa upp min misstag även om jag inte gör dom så ofta ;) Men Isabell hade tagit bild på alla rullarna med kameran på jobbet, hon tyckte att det skulle förevigas. Sjukt roligt. Kunder och kollegor skrattade gott.. men den bjuder jag på så där sista dagen innan semestern.
Samtidigt kan man undra om Tommy haft nåt finger med i det...hans humor så jag hoppas han såg det och fick sig ett gott skratt åt styvdottern vart han nu än är :)

Så nu har jag fyra veckors ledighet, är tillgänglig för det mesta när som helst!



Kommentarer
Postat av: Lena

Hahaha... jag kan tänka mig att sista dan innan semestern blev sjukt rolig med den beställningen :D

Vi hoppas på ett besök av den finaste Hannah!! Dörren står alltid öppen för dig!

Puss

2011-07-15 @ 22:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0