För sju år sedan...

Idag så tar barnen studenten. Var på studentmiddag efter jobbet idag, för min lilla kusin Linnéa tar studenten, herregud!! Önskar henne lycka till i framtiden, det är nu det börjar ;)

Och för sju år sedan så var jag där hon är idag.. hittade lite gamla bilder från just den dagen..

 
En 19-årig Hannah på ett flak någonstans i staden, året är alltså 2004


Samma Hannah med den bästa Lena som finns, detta är om jag minns rätt väldigt sent på kvällen ;) Lena är den enda som jag fortfarande har riktig bra kontakt med från min gymnasieklass och det är ju inte så konstigt för hon är en sån fin vän och människa! Men där Lena, där var vi unga... haha! ;)

Nog med nostalgi nu!
G'natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0