Styrdääns på nääset!

Förra sommaren var det mycket snack om att vi skulle dra på massa däns, utedanser, logdanser. Men hur många kom vi till? kanske 1-3 st på hela sommaren, katastrof kan man kalla det. Så då har vi såklart sagt att det är den här sommaren vi ska göra't istället. Fast nu ska ju miss.carlsson flytta till gotland över sommaren så får väl se hur mkt dansande det blir..hmm, oklart!

Men så iaf, förra lördagen var det dääns till Shake på Näset, och dit drog vi. Jag, Sara och Sara och skjuts fick vi av Henke, oerhört snällt av honom. Vet inte riktigt om han kanske ångrade att han ställde upp på det senare på kvällen men men, haha! :p

Förfesten börjad hemma hos mig, med vin och surr. Ja, mest Sara som surrade som vanligt, men det är ju därför vi gillar dig Sara ;) Guns kom förbi och hängde lite också, men hon hade jour så kunde inte haka på, synd MEN nästa gång Guns, nästa gång.. lr nästa gång kanske blir dunder, då får jag åka till ström istället! :)

Däänsen på nääset var rolig som tusan. Det var ju som alltid mkt mer brudar än killar så det blev ju inte dans varje dans, vilket iofs inte gjorde mig så mkt då min fot är knas. Men träffade på lite bekanta och obekanta, mkt trivsamt var det! Lite bilder på det kanske?

  
Tack så mkt brudar! Det gör vi om! och om och om och om..

Vi gjorde ju nån liten miss, vi hade inte med oss nån dricka i bilen som vi kunde ta i pausen. MEN jag tänker inte ta ansvar för den delen, jag skulle ut o köra dagen efter så jag tog det lugnt ju!! Och jag var visst en liten halvdålig näsetguide för sara.c som aldrig varit där.. Visade inte dubbeldasset, inget dricka i bakkluckan, ingen pilkastning, ingen stut på fiket.. ja ni hör ju, vi måste dit igen!! haha!



Dirty Dancing låt spelades och då skulle visst ett lyft göras..hahahaha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0