ett tecken på att man är vuxen?

när man faktiskt inte tycker att krogen är lika roligt som det var förut? Samma folk ute varje gång, tråkigt! Samma sak vare gång, tråkigt!
Jag vet inte jag, men jag har iaf inte haft så där roligt som jag har haft förut, men massa dans och även massa alkohol.. Så nu blir det en paus från det där tror jag, så kanske det blir roligare nästa gång..
Jag vill bara ha roligt och träffa roligt folk, hur svårt ska det vara?!
Så nu tänker jag lägga fullt krut på vemdalen helgen! ;)

I torsdags så var det så himla lugnt på jobbet att jag kunde kompa ut, gick hem redan vi lunch, hur skönt som helst. Att jag gick hem och somnade direkt var kanske inte direkt att utnyttja tiden men jag är inne i en trött period igen. Men det är nog mest bara psykist. Men sen var jag, Sara och Liza ute och gick iaf, det var mkt rafflande! Man ska fan inte bli förvånad för nåt längre, OMfuckingG!

Sen på fredan var det ju en aning mer att göra på jobbet men sen så var det dags för afterwork och det var superroligt! Klockan sju hade vi bord på sir.winston, där har jag aldirg nånsin varit förr, har alltid tänkt att det är ett fancy pancy dyrt ställe men det var riktigt schysst ju! Fler besök där blir det nog!
Jag, Felicia, Guns och Sofia fick skjuts av Ralf ner.. Jag hade fått ett mess från Guns där hon frågade om jag skulle ta bussen eller taxi ner? -Jag hade som tänkt gå svarade jag, det är inte så långt ner på stan.. haha! men vill man inte förstöra frisyren så..så fick vi iaf skjuts av snälla Raffe! Vi var oxå sist på plats, det skyller jag på guns men hon försöker skylla på sofia så vems fel det är vet man inte riktigt ;)
Men det var iaf jättetrevligt och roligt, men det svåra när man är så många, vi var väl typ 11 personer och vi satt vid ett långbord. Och eftersom det var jag och mikaela från oss och resten från djursjukhuset hade jag ju gärna suttit och surrat lite med dom som man typ aldrig träffar men dom satt ju på andra änden av bordet, så vi fyra som kom sist satt ju som på samma ställe och surrade på.. blir lixom som att man har varit flera sällskap som bara råkade hamna vid samma bord. Men det var ju roligt att SE lite av dom gamla iaf. Sen var det några med nya som jag inte har en aning om vilka dom är.
Mkt skratt, god mat och lite dricka på det! sweet var det! flera gemensamma afterworker säger jag!!

Sen igår, lördags hade jag inte så mkt för mig, tog sovmorgon (eftersom jag är konstant trött). Ja just det ja, då blev jag dessutom väckt av jehovas vittnen, det var okul. Jag sa nej och stängde dörren..dom förstod att dom hade väckt mig så det var ett effektivt sätt att bli av med dom fort! att se förjävlig och nyvaken ut!
Men iaf, när jag vaknat till ordentligt åkte jag hem till lit och hälsade på lite och fick lite mat, hade tänkt stanna kvar över helgen faktiskt och bara chilla! Men så fick jag ett mess av felischa, så då åkte jag tillbaka till stan och hängde med på förfest och sen på krogen.. krogen var som sagt ingen höjdare direkt, nu var jag iofs bra nog nykter men ändå..så vi gick till rocken, åt lite nachos och sen hem. haha! pensionär nästa lr?! ;)

Och idag blev det sovmorgon igen, sen en vända nera på isen med guns, det var ju så himla bra väder, underbart! Får ångest när jag tänker på allt jag inte gjort i vinter, igen. Skidåkning, skoteråkning, skridskoåkning.. vad hände där lixom? nu får det bli åka av..

Och i veckan ska jag ta tag, det ska jag.

overandout


Kommentarer
Postat av: Guns

Det var inte mitt fel den här gången! Jag trodde ju att vi skulle ses klockan 18 så jag var lätt klar 18.30!!!! ;)

2011-03-22 @ 11:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0