chill-helg

Det har som varit så sjukt mkt att göra på jobbet att den här helgen får bli en chillad helg, det behövs känner jag. Inga måsten och inga krav, bara vara. Sweet!
Igår kom jag hem från jobbet, åt lite mat och sen parkerade jag mig i soffan med lite vin och godis för mig själv, Gustav jobbade. Och det var så härligt, somnade en stund men det behövdes nog det med. Sen har jag sovit hela dagen idag, mest för att Gustav slutade kl 03 inatt så han skulle ju sova så då tänte jag att äh jag sover jag med..kanske inte bästa idén för det blev lite för mkt sömn där..varit seg hela dagen..börjar som bli pigg NU, när det snart är dags att sova igen, haha!
Ikväll hade jag iofs verkligen velat gå och lyssna på Hardcore Superstar som spelar på gamla teatern..men nej, hittade ingen att gå med :( tråkigt!! Och nästa helg spelar corroded på g3, men då ska vi på inflyttningsfest...så är det, nr det händer nåt kul så händer det nåt annat roligt samtidigt..!!!
Så ikväll blir nog en kväll i soffan i min ensamhet igen..ja, det går bra det med faktiskt. Chillat lixom :)

Nu står vi på kö på en ny lägenhet, håller vi lite tummar och tår för den här då! Ok?!



Och GRATTIS till min pappa som fyller år idag!
Kommer och uppvaktar dig en annan dag, då jag inte är så seg!
Kram på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0