trueblood och kladdkaka

Det är vad som står på schemat för kvällen! Får finbesök i min stora lya av Felischa och Sara. Dom ska få provsitta nya/gamla soffan och vem vet..snart kanske vi inte bor kvar här längre..så sista true blood i den här lägenheten? vem vet! Ska iaf bli roligt att träffa brudarna lite, blir långt mellan gångerna ibland, det är obra!
Så jag bakar lite kladdkaka till dom nu! Känner mig huslig! Det här brukar ju annars vara Saras ansvar..fikat..jag ansvarar mer för dom tekniska frågorna, haha :)

Herregud, igårkväll så gick jag och la mig..massa lampr tända i lägenheten, Gustav var vaken, satt i soffan med både tv och dator igång men det störde visst inte mig.. Jag slocknade direkt. Och ändå idag på jobbet så satt jag mest och gäspade...trött tröttare tröttast!

Och idag har vi varit och kikar på en lägenhet på brunflovägen, verkligen jätte jätte fin och bra. Där vill jag bo! Så håll tummarna nu! Vi står trea i kön så chansen känns sådär...men jag hoppas hoppas hoppas..
Om inte annat så ska vi kolla på en tvåa i andra upgången här hemma på söndag för min hyresvärd ringde mig idag och kom med det erbjudandet.."Ja, jag har ju en tvåa till dig nu..." Haha, flyt ;) Får väl se hur den ser ut, köket var från 1959 fast det skulle han renovera.. så får väl se hur resten ser ut, om det också är från femtiotalet eller om det blivit renoverat tidigare.. håller tummarna på alla sätt och vis nu!! Weeee!!

Och imorgon efter jobber bär det av mot Alsen för då är det inflyttningsfest hos Åsa och Johan. Det ska bli riktigt trivsamt och roligt!! Men jag har utsett mig själv till chaufför så det blir ju en väldigt ordnad och lugn tillställning för mig...kommer vara en..annorlunda och ovanlig upplevelse :p Men det är ju som skönt att få gå och lägga sig hemma och vakna upp hemma och slippa tänka på när man egentligen törs börja köra.. Så imorgon är det jag som chaufförerar. Men ska bli roligt för det, man kan ha roligt nykter också har jag förstått..

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0