Hej, Höstiga Helgen!

Efter en hektiskt vecka på jobbet är det äntligen helg! Superskönt om ni frågar mig! Men frågar ni vad jag gjorde i måndags kommer jag inte ihåg det, den här veckan har varit helt crazy bananas! Fast den har ju å andra sidan gått rätt fort istället då.. :)

Iaf så startade vi dagen med sovmorgon! sweet!

Jo, jag har väl sagt förut att det går bra nu.. soffan är sönder, boxern är trasig, bilen behöver ny ljuddämpare och fläkten är trasig.. men så när jag åkte hem från jobbet i torsdags började en ny lampa lysa i bilen, wtf lixom!

En varningslampa till..suck! Jag blev så sjukt less och arg när den började lysa. Jag smällde igen bildörren så hårt jag bara kunde och gick in.. Insåg idag när vi skulle ut och skruva lite att jag hade glömt det där med att låsa bildörren i min ilska, oopsi. Men det hade gått bra iaf, allt kvar..
Så det är det vi har gjort idag på fm, skruvat lite. Vi och vi, mest Gustav dårå. Men nu går fläkten igen..troligen tillfälligt bara, den lever som sitt eget liv så där blir det till att köpa nya delar. Och varningslampan slocknade bara man fyllde på lite bromsolja, bra det då..förutom att varför behövde den fyllas på?? Jaja, så länge lampan är släckt tänker jag inte fundera mer på det! ;)
Så ja, det går framåt iaf, haha.

Så nu på em har jag varit uppe på lillänge och uträttat ärenden, men fy fan vad folk det var där! Huvva!! Snabbt in och snabbt ut igen var det för att inte drabbas av panik.. hittade det jag skulle iaf.

Och i onsdags var jag hem till Ejan, Ola och Hilda på lite middag. Supergott och superroligt! Lilla Hilda växer så det knakar, fina lilla trollunge! Jollrade och spydde..haha!
  

Är så härligt att ha dom på hemmaplan, så nära!! :D
(Ja, även min mobil börjar ju lägga ner så därav halvdassiga bilder men men..)

Och i torsdags så gjorde jag det som jag bävar för varje år.. tandläkaren! Hatar det, mest av allt hatar jag undersökningen, att ta bilderna och när dom petar och håller på..tårarna rinner på mig, det gör så ont och är så obehagligt. Fast den här gången gick det ändå helt ok..lite tårar men det var en mkt bra sköterska! Och jag hade inga hål alls, och typ ingen tandsten, fantastiskt! Och enbart 385 kronor behövde jag betala, det var ju det bästa av allt!! Ett år till nästa gång nu! YES!
Men en sak jag tycker är märkligt, varför har man tavlor med godismotiv på hos tandläkaren?


Igår var vi och åt på lilla siam, jag och gustav. Jag hade ju vunnit på superchansen som vi tydligen börjat med på jobbet... jag vann 200 kronor i presentkort där. Mkt gott och mkt trevligt! I onsdags vann Patric två biobiljetter..så nu hoppas man ju att man vinner snart igen..undra vad man kan vinna då? haha

Imorgon är det dags, Suzzie ska få gå i vinteride, ska köra ner henne till pappas garage där hon får vila under vintern. Börjar som bli lite kyligt nu. Fast i ärlighetens namn så har jag typ inte kört ett jota sen jag tog mc-kortet, tar igen det nästa år då jag kan börja direkt! Inga körlektioner eller måsten kring det hela!! Weeee!
Mc-semester står oxå på schemat sen! Jajjemän!

På måndag ska det kollas på lägenhet, spännande att se hur den ser ut...

simma lugnt i höstblåsten!


Kommentarer
Postat av: Erika

Fina kort på vår underbara unge! =) Mysigt att bo så nära dig också! Nu kan vi ju ses så mycket oftare än tidigare! Gött! =)

2011-10-09 @ 20:51:02
URL: http://erikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0