Mimmis reparationer fortsätter

Igår byttes det ut en del i bilen, en del jag köpt för 942 kronor, den passade ju perfekt och allt var grett MEN det var tyvärr inte enda felet, så för att få en fungerande fläkt så behövs en liten reservdel til för 600 kronor nånting...hmm.. och sen var det det dära med avgasröret och damasken.. 1400 till eller så som ligger på mekonomen och väntar.. Det är ju tur att man har bil så man tar sig förbo och fram.. ;)
Men inte är jag bitter, är ju som lite kul att vara med och skruva också! Och vilket kap jag gjort, en händig karl som fixar rabatter på grejerna och som kan göra jobbet också, fantastiskt! Det gillar vi!

Förutom det så väntar jag fortfarande på att få veta hur det blir med lägenheten, vi stod fyra på kö sist..beror ju på om tre st tackar nej.. vilket jag inte tror, tvåor i den här stan är som en brist vara så inte många som tackar nej.. men om inte den här så kommer det väl snart en annan och bättre :) Tills dess får vi trycka ihop oss lite mera i min etta. Gustav har ju sagt upp sin lägenhet nu och har hållt på och städat ur den dom senaste dagarna...och snart, inom nån timme kommer det att komma ett vapenskåp till min lägenhet..hmm, det var otippat. Och jag har kött i kylskåpet nu...otippat det med..men så blev det, haha!

Tillsist säger jag GRATTIS till min moster Annelie som fyller år idag!!!
Kram till dig på din dag!

Och helt fantastiskt, men nu är det verkligen helg! Denna helgen har jag längtat efter sedan i måndags. Har varit så trött i veckan. Häromkvällen var jag helt slutkörd, gick och la mig klockan nio på kvällen, då klarade jag inte av att vara vaken längre.. herregud alltså! Åldern som tar ut sin rätt?? :p

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0